I can't stop my breating

tjeeeena.
Försov mig lite idag, så stressad morgon och hann inte platta håret :( Fullt ös på förmiddagen i skolan och alla va galna xd. Helt okej lunch faktiskt tacopytt eller nått. Sen direkt efter lunchen hade vi samling och sen sluta ! :D Fredagar är alldelles för bra. Tog spårvagnen till stallet direkt och hade lite små roligt i stallet innan vi va stallvärdar ;) Idag var det inga vanliga lektioner utan barnen lärde sig att galoppera. Mimmi longera och jag satt bakom indy, myyysen! Jag fick sötaste barnen med ;) Dom kommer med så roliga grejjer ibland asså xd Sen på kvällen blev det lungt och skönt, men ändå masssa skratt :D ! Satt och åt as länge idag , jag som bara brukar äta och se gå upp hit ;) Men nae nu ska jag ta och hitta  på nått, städa behövs verkligen och det är sånt man får ta en sån här seg fredags kväll ;)
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0