fix you

tjosantrosan,
smart som jag är så försover jag mig idag igen, men det va inte bästa dagen att försova sig på eftersom vi skulle va vid stadiumarena vid 9, och jag vakna 8! xd missade båda bussarna så då vare bara att springa till stadiumarena. Från där jag bor dit tare ca 15 min med bil, jag småsprang på 35 (h) lite blåmärken jag fick på benet och lite trött jag var när jag kom fram bara. Men i tid var jag! :D Vi körde massa olika grenar, jag har verkligen tappat skit mycket säger jag bara ! Visst hade jag ungefär samma resultat som förra året, kanske lite bättre men ändå var jag GRYYYYYMT mycket bättre när jag var liten. Skit samma jag är rätt nöjd och min kropp hade inte orkat mycket till eftersom det känndes som att jag skulle svimma hela tiden typ ;o Sen gick jag leriga vägen till norf där det va lite folk. Skulle egentligen haft Nikki på stallvärd och ridit tibbie innan, men jag hann inte så ellen tog nikki ;D curre var ändå tvungen att gå lektion oså ;). Tibbie var somvanligt bästa, pigg och glad ska man vaa! :D Man blir så glad när man sitter på hennes rygg :')  Jag och ellen hade våra stunder asååå, bästa serriösa ryttarna ;) Och föresten kom jag knappt upp på en b-ponny HAHAHAHA!
Nae nu ska jag sriva lite på mitt manus och sen dra mig till bädds för jag är såå trött!
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0