du är min största första kärlek

Måndag idag då! Massa soligt och varmt, vilket gjorde alla mycket gladare!
Planering först och sen massa roligt med agens hela dagen. När jag umgås med henne blir jag genast mycket gladare, jag tänker sluta umgås med de som försöker göra mig till nån annan och bara va med de jag kan vara med själv med. Det är sånna vänner man behöver, sånna som agnes !<3
Sen efter skolan till stadium där jag hittade snyggaste skorna, jag vill ha! Ska inte tjata innan söndag, men jag måste få dom! Sen till stallet och rida bästa zingo, vilket gick as bra förutom hans lilla språng där xd
Nu är jag aaaas trött så ska bara fixa lite till imorn och sen dra mig till sängen.
/ Lina Andersson

Kommentarer
Postat av: agnes !

lina, med dej är ja som lykligast, ja älskar dej bästavän ! <3

2010-03-09 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0