allt är helt upp och ner .

hejhej!

Var helt förjävligt att komma upp idag . Hade som sagt ont överallt och jag var desutom ovanligt trött. Väl i skolan hade vi spanska, inte det jag gillar bäst om man säger så... Sen jobbade jag och Nelly på bra, inte lite utstötta vi kände oss i 9:ornas genomgång dock xd. Maten var skit äcklig, potatis, sås med äpplen och morötter och något de kalla fisk. PHAHA man såg hur lite fisk det egentligen var i den... Efter lunch snackade jag med Anders om mitt projektprov jag bara fick G på, men eftersom jag bara 1 poäng ifrån VG så gjorde jag en uppgift muntligt och då blev jag godkänd på VG nivå! :D Känns helt obeskrivligt skönt eftersom jag trode att jag skulle behöva göra om hela långa provet. Jag har stjutit på detta väldigt mycket också så jag kommer inte ihåg mycket kan jag säga ;) Sen slöjd rästen av eftermiddagen, blev klar men min tavla blev inte den snyggaste om man säger så ;) skit samma, jag blev klar i tid iallafall! :D Många skratt med mina små gummor idag, speciellt jag o linn och vår neger på spanskan (h) serriööööööst våran humor är den bästa jag sett xd om någon vill höra vårt skämt äre bara att fråga. Även fast jag knappt kan gå i trappor så kämpade jag mig igenom dagen, uppner uppner uppner ! Imorgon blir det ridning, i ellens grupp sen teori! :D
Ska köra dagens outfit för en gångs skull, baaara för att jag har sjukt tråkigt ;D



lack tights + randig tröja från ullared
svart baslinne från gina tricot



dagens frisyr: plattat utsläppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0