Your love, is my drog

Vakna tidigt, like always nu för tiden. Eller aa, vid 9. Slappa vid tv:n tills 1 typ då jag tillsammans med Ellinor tog bussen till stan. Där mötte vi upp Steffi, Agnes och Johanna. Dom köpte en blomma till mimmi och sen gick vi en sväng på stan och även till donken, såklart. Sen till stallet där jag fotade derar hopplektion, snacka med Agnes om ni vill ha bilder :) Dock vart dom inte så bra eftersom de damma som faaaaaaaan xd Ingen har väl missat att det är sommar på höööööög nivå nu, toppen sol! :D Men liiite för varmt vissa stunder, och man såg ju på dom som red att de inte va skönt xd Nu ska jag ta mig en dusch, pussis!

Kommentarer
Postat av: johanna

de va asvarmt! ;o .. dog där ett tag fan.

loveu pullllääään <3

2010-06-18 @ 03:44:44
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0