Magen huuuurts

Vakna hos ellinor runt 11 och sen blev det frukost och fix. Vid 1 träffa jag emma i stan och vi köpte en present till monica och såådär. Sen hem till henne och sen vidare till stallet. Red på världensbästa paddan, helt sjukt underbar häst. Har ju ridit han rätt mycket det senaste året och det känns som att det går bättre för varje gång jag rider han! Nu pratar jag inte om idag, för vi red ut och det va ju inte så serriöst men annars lixom. Puss pååån! Nu har jag tråkigt så ska hitta på nått hihihih . Har svena ont i magen också, inte kul.


Kommentarer
Postat av: johanna

menväärk gumsi? ta glass .. de funkar mot allt! <33333

2010-06-14 @ 23:44:22
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0