Igår + Idag!

Igår:
I stallet red jag Curre och vet ni vad, han va jätte rolig! Hur mjuk och fin som helst och riktigt lugn. Jag hade dock inte ridit han på ett tag innan så jag vet ju inte riktigt hur han är nu för tiden, men det  kändes sjukt bra! Man blir ju glad utav glada kommentarer :D
Sen hem och fixa lite, senare kom agnes. Vi fixa min idrotts uppgift, riktigt lyckad ;) Runka pannan , ja fifan! ;) Somna ändå rätt skapligt, skööönt. Tack för en bra dag bruden, you are one of the best! :D




Curre and Agnes, you made my day!

Idag:
Ställde klockan på 6, och vet ni va? Vi gick upp på dirren! Många misslyckade försök till lockar, men det gav vi upp tillslut. Med 14 hårnålar till hjälp blev det rätt bra ;) Kallt som fan med klänning och bara ben, men sånt får man ta. Dom är ju trots allt lite bruna :D Vi samlades i skolan halv 9 där vi fick våra "betyg" och sen gick vi i pöregn till renströmmen. Många fina tal, sånger och framför allt vaalla riktigt snygga! Endel vet nog vem jag mest syftar på ;) Men herman den gullen grät en skvätt, sweeet. Men vi har iaf 2 år kvar tillsammans, och tur är väl det! Dock kommer det en ny i höst så det blir ju inte exakt desamma, men vi är ändå bäst! Jag kommer sakna er brudar, men vi ses snaaart och massa i sommar ! :D Nu ska jag städa lite och sen sätta på en film eller nått tills ellinor hade tänkt att gå upp ;) puss!

Kommentarer
Postat av: Martina

Så duktig du vaaa på att rida Curre!<3 :)

2010-06-11 @ 17:51:50
Postat av: agnes

älskar dig mest vännen! <3

2010-06-11 @ 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0