Gloooooria

Fredag, nice dåååva! :D
Började med arbetetsmuséet på fm, ootroligt jobbig kvinna som va vår guide -.- hehe linn va olaglig ;);) Sen sola på bänken i nån timme innan lunch. Alex och andré, mina pojkar det ! På e.m så hade vi somvanligt utvärdering, oserriösaste vi haft! Måste bara säga att jag äälskar min klass. Dom gör mig sjukt glad all the time! Sen spring till spårvagn, like allways. Skritta ronja gull, rädd häst dedär. Men hon är en fin polle hon. Sen stallvärd mysmys. Beta och hjälpte barn oså. Sen moppe hem med ellinor och fyfaan vad skoj vi hade. Jag flög pånaa' bah ;);)
Juste, det va några som ville se bilder från krotien, det kommer imorgon. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0