:(

R.I.P Skuttan!
Hans bror dog för nån vecka sen och han har varit väldigt stilla och sett ledsen ut sen dess. Han bara satt i sin bur och inte gjorde mycket alls.. Igår kväll märkte vi att något va fel. Han kunde inte stå upp, utan ramlade direkt. Hans ögon gick fram och tillbaka as snabbt och han kunde inte fästa blicken nånstans. Han åt eller drack ingenting och han ansträngde sig verkligen för att andas. Ärligt talat så lät han som en gammal kaffebryggare. Cicci åkte till veterinärn med han tidigare idag och han hade fått någon virus sjukdom som satt sig på balansorganen. Han skulle kunna levt några dagar till, men eftersom han inte åt nått så skulle han svält ihjäl. Därför avlivade dom honom, det va det bästa för honom lixom. Cicci ringde och berättadeet för mig för typ 5 min sen. Även fast jag tyckte att han va jävligt läskig och sprattlig så kommer jag sakna honom.
Jag hoppas du har det bättre nu ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0