Watch me fall

Har inte skrivit här på lääänge, men har ju vart på nybygget och sen har jag inte haft lust eller ork. Jag saknar ALLT redan. Folket, ledarna och min fina ponnie ! Ni skulle sett hur glad jag blev när jag fick han, överlycklig flicka! Han är sååå underbar och jag vill bara ha med honom hem :( Lååång tid kvar tills jag får pussa hans mule igen..... Bilder kommer nåååndag, lovar !
Idag blev det stan med världensbästa Ida johansson! Har saknat dig sweetheart. Blev lite köp, trots att jag lovet mig själv att intee shoppa. Men är nöjd iaf ! :D MEN, jag har lösnaglar så det är aas svårt att skriva :( nu är heeela min vecka inplanerad, lovely! Men puuusss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0