min fina vän

Agnes kom somsagt hit rätt tidigt och det blev en riktigt lyckad dag! Vi hoppa studsmatta, sola, bada i poolen och hann även med två donken besök! Sen får vi ju inte glömma att vi skratta heeela tiden. Åt allt och inget, loove it! Och våran brottning asså, klockren! Sånna här dagar kan man inte annat än älska :')  Jag bjuder på lite bilder här nere, bara för att jag är så snäll. HIHIHIH!
Mina planer för dom kommande dagarna är föresten looooovely! Kan inte annat än älska mitt liv ibland, när man blundar för det dåliga vilket jag gör just nu :) men jag mår bättre så , så varför inte ? :D



<----------------------- HAHAHAHAHAHAHAHA!



jag älskar dig, I really do! <3

Kommentarer
Postat av: agnes

jag vill inte leva mitt liv utan dig (L)

2010-07-21 @ 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0