Or the police shut us down, down

Varmtvarmtvarmt är namnet för denna dag.
Men för mig har det inte vart något problem för att jag har legat vid en pool och solat hela dagen. Eller okej, jag bada mest (a) men det va jävlig skänt det med! Vi åkte dit runt 2 tror jag men kom inte hem förän nu precis ;) Älskaaa att det va 29-30 grader , I POOLEN! Även elliot tog sig ett huvud dopp, frivilligt eller inte det spelar ingen roll ;) Jag har även hunnit med att skriva en packlista till nybygget, men vill ju inte glömma något viktigt! Det kommer bli en super vecka, det känner jag på mig! Och sen är jag även suuuper glad för nu har agnes äntligen kommit hem!! :D Jag har saknat diiiiiiig hjärtat! Vi MÅSTE ses typ på tisdag ;o Puss på alla, men en extra stor till agnes! :D



du är bra du , bättre än så .. <3

Kommentarer
Postat av: agnes

aaw !

vi ska ses på tisdag, det lovar jag!

en extra puss på dig mitt hjärta! <3

2010-07-05 @ 10:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0