one of it

Hello,
Vaknade halv 12 och då av mamma som hade badat katten så hon va jääääätte liten. Utan min katts stora päls är hon inte sig själv xd hon såg ut som en skabbkatt ! Ny har jag bara slöat men strax ska jag fixa mig och dra på släkt kalas typ. Blir nog bra det men ska ni se ! Spotify är och ska såklart va med mig hela dagen. LOOOOVE! Nu börjar jag även längta efter min födelsedag, har en grej som jag SÅ gärna vill ha! :') Kanske blir nån tjejkväll för mig och ellinor, vi planerar ;D Jag längtar också galet mycket tills när jag får träffa tess, evelina och ella. Mina fina tjejer ! Ae nu måste jag tänka på vad jag ska ta på mig, se you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0