KROATIEN 2010!

Efter mer än en månad känner jag att det är dax att lägga upp bilderna från när jag och familjen var i Kroatien 22/5 till 30/5. Det var en minst sagt underbar vecka med massa sol, bad och god mat. Jag verkligen ÄLSKAR det här landet alltså! Allt är så perfekt. Dessutom var alla jätte trevliga och hotellet var super! Finns inte så mycket mer att säga än att det va en jätte bra resa! De här är endast bilderna från min kamera, mamma har mycket fler och mycket bättre bilder. Vi får se hur det blir med dom ;) ajja, kolla och njuuuuut.

   
  
  
  
jadu , efter bara 1 dag i solen kan man bli jääävligt röd ;o
  
  onormala, I know ;)
  
   
   
  
 


Det va alla bilder jag hade :) hoppas ni lämnar en kommentar eller två, det blir mycket roligare då :) Jag SKA tillbaka till kroatien, underbart äre! Nästa år hoppas jag ! :D

Kommentarer
Postat av: myolivia *

gud vad härligt ;)

2010-07-12 @ 01:28:22
URL: http://myoliviaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Se ut som ni hade det bra =)

2010-07-18 @ 09:45:44
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0