in a happyland

Cykla till Ellinor i regn tidigare idag, men aa det var värt ;) Vi såg Farsan vilket är en galet bra film, med heeelt min och Ellinors humor. Sånna filmer gillar jag! Sen hämta mamma mig och vi åkte till maxi. Handla bara mat, men jag blev grymt sugen på att handla kläder. Ska tvinga med mamma nån dag, det låter som jag faktiskt kan övertala henne! :D På maxi träffa jag även agnes, världensbästa 15 åring! Sen hem och nu har jag myst med min familj hea eftermiddagen och kvällen och även sett sex and the city med mammi. Förutom att jag inte kunde sitta still så vare brabra! Känner att jag är rastlös, men vet inte vad jag ska göra :o blir så ibland :( men PUSS!


Kommentarer
Postat av: ellinor

jag älskar dig min bästaa! ♥

2010-07-30 @ 00:06:28
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0