I saw you in heaven

Home again !
Hemma efter en regning men härlig helg på landet. Massa kort hann vi med vilket jag älskar (a) Tog ju inte med nån kompis och tur va väll det för det är kanske inte så himla roligt för nån annan att va med när vi spelar kort och inte kan göra så mycket annat bara för att det regnar så jävla hårt xd och sen va jag galet trött också så jag sov ju nååra timmar för mycket kanske xd Ajja, jag älskar att va där asså :') Jag har stoooora planer inför veckan också :D:D:D hihih kanske inte SÅ stora men jaja xd Sen ska jag ju få träffa världens bästa ellinor också :') bästa hon! Nu har vi iallafall 2 veckor vi kan umgås på :D PUSSSSSS !

Kommentarer
Postat av: ellinor

bästa du :D vi får träffas massa nu, men nästa vecka ska jag till landet :( <333

2010-07-25 @ 21:27:29
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0