I lost my mind

Det bara regnar och regnar, det gör mig lite ledsen asså :( Men va som sagt på släkt kalas förut och det va bra, kanske ltie lång tråkigt efter ett tag xd fast som tur va så tog jag även en tur i paddocken på min fina ponny. Jag kan honom nu, känns sjukt bra! För såå mycket jag har kämpat med den ponnyn. Hur många gånger han har stuckit, och gjort allt för att inte jobba men idag , guuuush i love him! Han ville gå i form redan från början, men då va jag tvungen att lyfta upp honom eftersom han typ fastar i sig själv där nere. Låter lite konstigt och det är svårt att förklara , men sen gick det super iallafall! Han gick fram, och i en högre form där jag kunde rida bättre. Lovely.



bild från förra året , vadå tjock ponny? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0