I hope you have the time of your life

Idag har jag vart riktigt jävla duktig måste jag säga! Jag har städat heeeela mitt rum och rensat att låder och skit, slängt massa och gjort snyggt och fint. Sen har jag också lagat tacos åt hela familjen, riktigt snällt av mig asså ;) Jag har också hjälpt mamma med lite saker oså, duktiiiig lina ! :D Nu ska jag ta och sätta på twilight faktiskt , blev sugen på det bara sådär ;) Men puss !



Så jävla fin är du gumman,
jag skulle ge VAD SOM HELST för att se ut och va som du,
helt serriöst!
Love you ! ♥

Kommentarer
Postat av: lina den bästa :)

va duktig du har varit lina! måste säga att ja är nästan imponerad, men du är ju fortfarande lina den sämsta...



hahah naerå, men fin blogg! :) kolla gärna min & min kompis nya blogg :)

vi måste ta & ses snart också! men de känns som att man vill göra så mycke men har så lite tid :/

& sommarlovet har ju gått sjukt fort! ;O

men vi får höras, & ses nån dag när båda har tid, om du vill? :)<3

2010-07-26 @ 23:41:30
URL: http://kimblaholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0