He drowns in his dreams

Igår blev det ellinor ett bra tag och vi gjorde lite allt möjligt. Mysenpysen! Men på kvällen kunde jag inte sova, like aaallways -.- så jag vakna inte föränn halv 12 idag :o Inte likt lina det där. Men nu ska jag säga er att jag är så jävla lycklig. Imorgon drar jag och brudarna till nybygget och har det BÄST. Som vi längtat, och nu är det inte alls långt kvar! Imorgon får jag träffa tjejorna och min älskade arnie! SOM JAG SAKNAT HAN ! Även fast jag kanske inte kommer få han i år, om jag är förlång så kommer jag ändå bli jäävligt glad över att se han! Fina lilla ponny.. Nu ska jag ta och städa lite och sen handla litee, PUSS !



<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så söt =)

2010-07-18 @ 09:43:37
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0