Dancing on my own

Tjatja !
Skrev ingeting igår eftersom jag var på Liseberg somsagt! Jag va faktiskt riktigt modig av mig och tveka inte ens innan jag gick på kanonen. Sen åkte jag även uppskjutet, vilket jag inte heller trodde jag skulle göra! Åkte faktiskt allt förutom barnkarusellerna, uppswinget och frittfall ;) Det va sådär lagom varmt så en dag på liseberg va perfekt tyckte vi ..... och 1 miljon andra -.- Det va köer ÖVERALLT till ALLT, typ 1 timmes till kanonen och balder och alla roliga -.- Ajja, det blev en bra dag iallafall! Och sen ska ju jag dit med världensbästa norf också i september, TAGGTAGGTAGG! Ojoj, nu blev det lite brottom för ska träffa ellinor om ett tag, så PUSS !



gullig bild jag hitta va? ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

tagggaa!

2010-07-29 @ 14:38:09
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0