becouse I love the way it hurts

Trotts att jag kände mig som en död igelkott när jag kom hem så åkte jag på bio med Elliot och mammii. Blev Shrek 3, riktigt bra va den faktiskt! Jag, massa barn och några mammor va det i salongen så det va bara jag som skratta åt dom klockrena grejjerna (a) ajja, har man bra humor så har man! Sen blev det en snabbis på stan där mamma köpte en present till mig , som jag valde asså xd Sen till mormor och sen hem. Nu lyssnar jag musik, chattar och har fläkten på högsta (h) Bilder från tjejkvällen kommer imorgon när jag har fått av agnes också, sålänge får ni en snyggis bild på mig ;D PUSS !



sweet känner jag, fast nae :)

Kommentarer
Postat av: linn

söt du är gumman, saknar dej !<3<3

2010-07-27 @ 19:42:52
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0