we live and learn

måndag , ny vecka.
måndagar är somvanligt sega i skolan men fick en hel del gjort iallafall, bra start på terminen ger bra termin! :)
satt kvar till 3 då och jobbajobba med andré! :D
Sen mötte jag agnes och vi va inne på toan ett tag om man säger så , men bussen gick inte förren 15.40 så vi chilla lite och köpte godis! ;)  eller aa hon gjorde , jag ska sluta äta det!
Kom till stallet nån gång , va heeelt inställd på hoppning men blir det nästa vecka :/ blev curreee och han va jätte duktig, bara jag som är lite cp ibland men bra tyckte jag att det gick! :D
oooosen blev jag glad för jag ska troligtvishoppa bäästa blessan nästa vecka! fart lär vi ha , men hon är ju alldelse för skön den hästen ;), annars blire ju curre och det är ju bra det med ;) . :D:D:D:D:D
Nu ska jag snart se 2 1/2 män och eftrer det paradise hotell.
puss
/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0