they'll be damn proud of me

tisdaaag idag då! :D
börja med att försova mig till tio i 8 när bussen går tio över , lycket asså. blev snabbt att fixa mig och sen springa till bussen hungrig och allt ;) !
Var språkdag i skolan så det var jag och linn och nicole och nåra + massa sexor. hahah vi hade ungerska med stefan , våran skånska rektor så man hörde knappt va han saa xd. sen dansa vi salsa också, riiiktigt roligt , inte. men lite skön lärare iallafall. Sen sprang runt hela stan och hann med bussen! :D till stallet och red för stallvärd med ellinor, johanna, emma, hg och johanna. tibbie var aaasstark och drog och var nästan snabbare än blessan som är dubbels så hög typ. bonette fick nått jävla cp-ryck där och skrämde alla. Men rolig vare ! :D
Imorgon bli det skolan och sen plugga, nu ska jag gå och packa jumpakläder pussen! :D

Kommentarer
Postat av: eeeemma

nej det var hon inte :) hade blessan varit först så hade det gått fortare vetdu ;) <3

2010-01-19 @ 21:54:35
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0