studiedagar ! :)

studiedag igår och idag och jag har träffat agnes båda dagarna! :D
igår blev det utvecklingsamtal, stan och stallet. dock ingen ridning för att det tydligen var för kallt ;/
men idag kom agnes till mej typ 12 elle nått och klar va jag ju inte direkt xd! fixa mej och lite och sen blev det ännu mera stan och hittade lite. Igår köpte jag ju en kofta och 2 halsband och idag köpte jag puder, rouge, mascara, svampar och nässesär! :D
agnes är iallafall vääldigt bra på att hitta jeans får man säga! ;) sen åkte jag hem och har fixat det sista med hemstudiedags grejan och så.
nu luktar det massamassa pannkakor så ska gå och äta ! :D
puss
/ lina

iggga bilden men kolla hur jäkla långt hår jag hade, sakna det!


Kommentarer
Postat av: aagnes . <3

hihihi bästa dagarna! :D <3<3<3

2010-01-12 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0