lööördag :D

vakna vid 11 typ och åkte med ellinor till stallet vid 12 , eller hon skulle kommit då men hennes pappa va seeeeg xd. Gymkana i stallet och jag och ellinor och FeliciaZ körde på paddan vi ;). tappa andan o massa där xd. Väldogt roligt så det borde defenetivt göras om ! Sen hade jag stallet vid 1 men fanns inte direkt mycket att göra utan pyntade av och myste lite. Ellinor och jag var sist kvar så lite läskigt att behöva låsa o allt ;o . Sen vänta vi i bilen på pappa i 100 år och ellinor trode att min pappa var en turk med muchtas hahahahaahha låååågt! Nästan hela kvällen har jag webbat med världens bästa tess som kommer hit med ella-kajsa imorgon! JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG SPRICKER! vi ska ha kul kan jag lova :) . Ska ta och sova snart efterson det blir aftonbladet vid 9 imorn -.- 
får ta och bli en bild på världens finaste! :D<3


Kommentarer
Postat av: ellinor

mysen på dagen i stallet med din brottning och grejjer :D

men jag viiiisste ju inte att det vaar en turk xd hahahah!

jag är gladgladglad :D

älskar dig mest bästavän <3

2010-01-03 @ 00:27:14
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0