learn to live with it

Yes, kände mej utvilad och frisk när jag vaknade så det blev skolan! :D
först massa snack om regler och så, och sen jobbade kurs i gruppen, ph och engelska redovisning. Gick bra och känndes sjukt skönt att fått ha det gjort ! Sen lunch , samling och slut vid 1 :D . Ladda först busskortet och sen fick damp på spårvagns helvetet och vänta i 200 år med david och alex ;) I stallet var det lungt i typ 1 timme  innan alla barn kom. Var stallvärd med ellinor , fast innan hon kom fick jag typ sadla och tränsa  4 hästar på 5 min xd. Världens gulligaste barn har vi !
Imorgon blir det sova i stallet med bästa norf! <3
Kram lina .

 vi bjuder ;)


Kommentarer
Postat av: ellinor

oj jag får bjuda stort då :o hahah men klockrenaste dagen i stallet <3

2010-01-29 @ 23:23:45
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0