kärlek vid sista ögonkastet

hade inte tid och att skriva igår så jag kör lite nu istället ;)

lördag: slog mitt sov rekord idag , kvart över12 ! jag vet jag är sämst på att sova , men ändå bra ;). sega hela förmiddagen och sen drog jag till ellinor nån gång. Vi åt kladdkaka och pröva hennes extremt svåra träningscykel! Sen gick vi till willys och i mördarbacken! jag skulle visa ellinor att man kunde glida ner för backen , och då gör hon som jag och kommer i världens fart och sliter ner hela mej -.-  sen besteg vi mount everest , på bauhaus parkeringen! något roligt på willys ;) haha , lite småpinsamt där med kronan och sötakillen bara xd. sen  hem till mej och äta tacos och sitta vid datorn och så. såg på ponnyakuten , jättebra ! :D
dagen va allmänt bäst ! <3

idag vakna jag vid halv 9 och sålde aftonbladet typ , har kommit på att jag ska spara 100 kr varje vecka till ullared ;). Idag händer inte mycket , göra klart hkk läxan och va social på msn hade jagtänkt  ! :D kanske blir att träffa ellinor en stund.
Ha det bäst
/ lina



bilden är skön! :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha snygg bild ;)

bästa dagen igåår :) klockrent med mount everest, backen och kronan xd

älskar dig mest <3

2010-01-24 @ 15:50:28
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0