how to save a life

hade slöjd hela förmiddagen idag och det är sjukt läskigt att ha slöjd med lotta för hon vet fasen inte vart hon har händerna xd ;o. Mina grejjer blev iallafall SÄMST så jag orkar serriöst inte lägga ner kropp och själ på det , som vissa andra. hahah sen på väg från maten så blev ida nästan mulad och jag kastade ett snöboll rakt fram , och så träffar den VÅR IDROTTSLÄRARE BENGT raaaakt i magen , HAHAHAHAH! lite roligt för jag låssades inte om nått och kollade bort så kommer han bakom ryggen hahahah , lina humor. Sen efter lunch vare förläsning ocj lite jobb. Nu har jag ätit och så och nu ska jag hämta lillebror på dagis xd
pusss!
ronjas-169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0