helt galet kul med tess och ella! :D

har sovit hos ellinor 2 dagar nu och har inte haft tida att blogga helt enkelt ;).
Tess och ella-kajsa kom i söndags och då gjorde vi inte så mycket, utan dom åkte pulka och vi såg på film oså! :D
Sen i måndags så vakna vi typ 11 och åkte in till stan, inte för att vi hann gå nått men mc iallafall. dom spelade laserdome medans jag åkte till stallet och red lektion. Blev curre och det gick helt okej , men galoppen är inte hans starkaste sida xd. Jag kom hem till dom vid 7 ca och då blev det tacos och massamassa mys och flumm på kvällen ! :D
Idag vaknade vi typ kvart över nio av jävla sopbil och ljusstakar i huvudet xd. ellinor fick dampet hahahaha . Vi låg kvar och sega till typ 11 och spelade rollercoaster på ellinors mobil (h'. Sen blev det och åka till stallet och skritta , paddan var piggpigg men det gick bra :) Sen hem och packa o va lessna eftersom dom skulle åka hem :(   Jag saknar dom jäääätte mycket redan och en sak är säker, jag blir glad av att ha som nära mej! Vi ses 13 feburari kanske , och HOPPAS!
Therese Pekkanen, Ella-Kajsa Gryth och Ellinor Trygg  tack för helgen snyggingar! :D <3

/ lina




Kommentarer
Postat av: ellinor

bästa dagarna med bästa sötnosarna :)

saknar dom redan ;(

<333333333333333

2010-01-05 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0