förstajanuaritjugohundratio ! :)

Sorry att jag inte laddat upp på ett tag , men nu på lovet försöker jag bara leva livet fullt ut ;).

Tisdag 29/12 - Fick gå upp aas tidigt och hade dressyrträning på bästa curre! :D. Han var aaaasduktig och jag tyckte det gick bra hela tin så är skit nöjd! Det var fan länge sen jag tyckte att det gick såhär bra ! :) Helt slut ponny sen ;).

Onsdag 30/12 - Blev att gå upp tiidigt och åka med fanny till trocadero och gigi och rida, vi hann med bussen även fast det blev mycket stress xd. Fanny var verkligen as duktig på gigi och sjukt söta är dom. Trocadero hade damp, men är fortfarande bäst ! :D hahahaha både fanny och jag ramlade av i skritt smarta som vi är ;). Mys va det iaf och vi kasnke gör om det nästa vecka :D

Torsdag 31/12 - Blev att gå upp tidigt igeeeen och åka till norf , men vad gör man inte för norf :D Fixade massa i stallet och vi va väldigt många så det gick smidigt och bra! Mysigt är det när man är nästan ensamma i stallet :D Red Ronja också och det gick braaa ! :D Emma , Jag,  Malin och Agnes var ju lite sköna där ;). Sen hem och fixa massa och sen drog jag till Johanna och träffa bästa brudarna där! :D vi hade det verkligen BÄST hela kvällen och natten. Smällare , pommac och massa godis = mys! :) osen var det ju asgod mat med! :)Bilder kommer kanske sen om ni är snälla :D
Tack för allt tjejer! <3 

GOTT NYTT ÅR FÖRESTEN!

Idag vakna vi typ halv 12 elle nått och gjorde typ inget där ett tag ;). bara slappa :D! Emma Följde med mej hem och vi fika och gjorde lite ;). Nu är ju sjuuuukt trött så kommer nog däcka vid 7 elle nått :D 

Och föresten, ni som läser min blogg är gultvärda (L)



Gigi och Fanny sötnosarna! :D





Finaste! <3

/ lina

Kommentarer
Postat av: emma

bästa nyår med bästa brudarna ! :D

pusssen på dig <3

2010-01-01 @ 17:40:21
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0