you're in heaven

tråk måndag!
asså måndagar är väldigt deprimerande i skolan och jag satt nästan och räkna sekunderna hela tin xd, och på ph:t fastna jag med blickeni typ 20 min xd
Allt har förändrats så jävla mycket i skolan nu , det blir tuffare med plugget och folk förändras, alldelles för mycket! I början av 6an va allt perfekt men folk är inte alltid så man trode att dom var.

När jag kom till stallet blev allt så mycket lättare. Där kan man släppa allt och verkligen vara den man är ! Red paddan på lektion och han va BÄST, älskar den hästen lite för mycket asså ;o Stel som fasen första traven , men sen blev han en annan ponny , världens bästa! <3
nu håller jag på att somna , men ska plugga klart och sen sooova!
/ Lina Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0