you made me smile

tt = trög tisdag
gick till skolan duktig som jag var, + kom i tid! :D spanska först, asså ni vet inte hur nära jag är på att hoppa av skiten! sen engelska med fina linnéa, något roliga våra tisdagar är ;)  potatis mooos till mat, som de flesta vet ÄLSKAR jag potatis mos! :D eftermiddan flöt på, väldigt snabbt faktiskt! Sen spårvagnen till stallet och fixade med blessan och indy litegranna. När ellinor sen kom så red vi, gick mycket bra tyckte jag. eller jag gjorde fel men Blessan va bäst! Man blir så glad av att rida den hästen asså ;D
Sen vänta vi på skjuss i typ 2 timmar, slagsmål blev det men det sluta med glada miner från oss men inte alla asså ;D
har inget mer att skriva så ha det bra ! :D
/ Lina Andersson


Kommentarer
Postat av: myritzman *

slagsmål ?

när jag hade stuckit eller. ? <3

2010-02-16 @ 21:15:15
URL: http://myoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0