You break me down

hann inte skriva igår , men dagen var okejj och red blessan på lektionen :)

idag vare inte mycket ledig tid u skolan , utan vi jobbade på somvanligt. Jag har ingen ork eller lust att gå i skolan , inget är bra. Sen efter skolan följde jag med linnéa och nicole till stan ett tag, sen spårvagnen till stallet. Red först ut på tibbie tillsammans med ellinor och curre, aas mysigt! Man kan inte annat än o älska den hästen! <3
Dom fick verkligen pulsa fram :) Sen stressa vi något mycket för att sen rida lektion på blessan idag igen! :D Hon var mycket lugnare idag och stund vis känndes det as bra , men lite små hopp hon tog där asså ;)
Jag måste säga att hon verkligen är den roligaste stor hästen jag ridit! :)
skola imorn , jag orkar inte!
men ni får ha det bra!
puss

Kommentarer
Postat av: ellinor

bästa uteritten :) sååå mysigt, puss på ponnyn :) <3

2010-02-03 @ 15:55:50
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0