who says

första lediga dagen, helt underbart!
agnes kom till mig runt 12 och så satt vi här och flumma ett tag, sen in till stan och käka doooooonken! Lite små halkningar och nääääääästan ramlingar där, men vi är coolingar som klarade det :) På spårvagnen till stallet träffade vi emmaf som vi åkte med till klocket ;) I sallet vare lungt och skönt som alltid, man blir ju glad bara av att gå in där ! Fick iallafall bästa Zingo på lektionen, han va BÄST! Redan efter första varvet så släppte han efter och blev samarbetsvillig och rolig! Han hoppade jättefint och bra , bara jag som rider som en nybörjare ;) Ska troligtvis få han på en dressyrlektion snart :D ! Sen hem och duscha och äta litegranna. Såg nyss på ponnyakuten, lite mys det ser ut! Som om jag önskar att jag hade en egen ponny!
Nu ska jag gosa ner mig i sängen och sätta på en film så ha en bra kväll!
/ Lina Andersson



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0