wherever you are

jag blir sjukt trött på blogg.se för när jag lägger upp ett inlägg så försvinner det ;o

ajja, dagen var väldigr bra! Jobbade på as bra och det känndes att jag fick mycket gjort ! :) Agnes är bara lite fööör bra. Vi fick våra små skrattanfall där ;) Sen diekt till stallet där man träffade saknade emmaaaaa som var borta rån oss i 3 långa veckor nu! hon va bruuun och ni vet inte hur mycket jag saknat hon! Kollade när de andra red och så , sen red jag ut på världens finaste tibbiiie! Pigg som vanligt, men jag lovar at hon är världens bästa ponny! Går inte annat än att gilla henne!
Nu har jag iaf duschat och så , ska nog dra och sova snart för jag somnar snart på datorn. xd
puss!

Kommentarer
Postat av: emma

saknat dig med masssor! <3

2010-02-11 @ 21:20:00
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lina, du är lite föööör bra! :D <33

2010-02-12 @ 14:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0