tidsfördriv ;)

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS
ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

1. Det första du tvättar i duschen?
håret
2. Gillar du kaffe?
nejnej!
3. Hur mår du just NU?
det är väll helt okej
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
-------
5. Berätta om din senaste dröm.
nej usch ;o
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
heeeelt klart !
7. Vad vill du ha just nu?
pengar till ullared :)
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
tror fan inte det xd
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
beror vad det är för glass ;)
10. Använder du smileys?
hela tiden ;D
11. Har du träffat någon kändis?
yes
12. Gillar du keso?
nej usch !
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
kung fu fighting xd
14. Hur många länder har du besökt?
i don't knoooow
15. Är dina föräldrar stränga?
nejdå , dom är snälla ;)
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm
nej gud är jätte höjdrädd! xd
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
nope
18. Brukar du hyra film?
det va as länge sen ;o
19. Var kommer du vara på Lördag?
i stall eller hos ellinor, men det vet hon inte än ;)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
nee men såg på tv (y)
22. Vad åt du till lunch?
nudlar
23. Har du lockigt hår?
tyvär :(
24. När grät du senast?
jag vet inte faktiskt.
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
hahahaha som om jag har  ! ;D
26. Favoritårstid?
soommar! :D
27. Vem höll du senast i handen?
javet inte xd
28. Sover du med TVn på?
aldrig , det kan jag inte ;)
29. Tycker du att du är gammal?
ja 40 bast fan !
30. Är du mörkrädd?

ofta (a) 
31. Gillar du ditt liv just nu?
det duger
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
klart ;)
33. Har du bra syn?
det har jag väll xd
34. Var är dina föräldrar just nu?
pappa är påväg från jobbet och mamma är hemma
35. Vad har du på dig just nu?
jeans, linne och pappas stora adidaströja ;D
36. Vad var det senaste du köpte?
mc med agnes! (y)
37. Hatar du mer än 3 personer?
hata är ett starkt ord..
38. Använder du sushipinnar?
nej har aldrig ätit det
40. Äger du ett vapen?
hahah nee xd
41. Gillar du ditt hår?
det är det värsta jag vet !
42. Gillar du dig själv?
noonoo
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
jag vet inte , ellinor! :D 
44. Hur ofta använder du MSN?
väldigt ofta nu när jag har på mobilen med ;D

Kommentarer
Postat av: Evelina och Martina

Hej Martina och Evelina har startat en blogg vi har inte kommit så långt men kolla in den !!

2010-02-24 @ 19:35:29
URL: http://norfizarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0