thursday

skolan söööög rent utsagts.
folk var ledsna, arga, besvikna och allmänt nere. Det är sånt här som gör mig riktigtriktigt ledsen! Egentligen vet jag inte riktigt vart jag står, är på min egna sida helt klart.
men å andra sidan var det här sista jobb dagen innan lovet för imorn har vi skridskor dag! :D
Hoppas det blir bättre, och sen är det ju bara 12 dagar kvar till romme! :D:D:D:D:D:D Jag + Nelly + Jonna + Ida kommer äga backarna ;)
jag har bestämmt mig för att jag inte behöver plugga idag, har ju hela lovet på mig om jag orkar och sen får jag bara så dåligt samvete när jag inte gör det.
Nu ska jag försöka få tag på sociala på msn och chilla lite ;)
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0