Through the tears and the laughter

helt galet med snöstorm idag ;o
fick verkligen kämpa för att komma till bussen som ligger typ 50 meter bort, det är inte okej. I skolan var det verkligen inte mycket folk, lugt och skönt hela dagen :) hade somsagt spanska, jag vet att jag säger det ofta men jag HATAR'T! Sen idrott, jag glömde kläder så jag var inte med , ändå lyckades jag med att sträcka baksidan av låret (y' . Becka och jag skrattade liiiite sådär vid maten odä xd, men hon är en lömsk jävel ! Sen typ inte jobba utan hittade på lite annat skit. Eftersom typ alla bussar och tåg var inställda så följde agnes med mej hem en stund, vi satt mest vid datorn och värmde oss ;) Hade ju tänkt att plugga massa idag , men pallade inte så får ta igen det imorn ;)
men ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0