söndag.

kvällen igår var sjuukt trevlig med ida och oliva med föräldrar. VI ÄR BJÖRNARNA SOM ÄLSKAR ATT DANSA , TECHNO! Humor har vi ju gott om iaf ;)
Natten var nog en av de läskigaste jag nånsin vart med om. Jag gick och la mej runt 1, och sen så låg jag vaken säkert flera timmar och inte kunde sova. Jag var 98% säker på att jag skulle få en hjärtatack eller nått för mitt hjärta slog i 180 och jag var as rädd xd Men som tur va smsa jag lite med gurra, haha ;)
Idag vakna jag tidigt iaf , sålde tidningarna och så. Tror jag sparat ca 500 kr till ullared nu! :D
Jag är verkligen aaas trött så ska nog sätta på en film eller nått och sen när mamma kommit hem blir det att färga håret! :D Jag lägger ut bild på hur det blev sen!
Nu håller min mage på att krångla igen , men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0