plugg

Söndag idag då , allmänt deppdag eftersom skolan börjar imorgon :/
idag ska jag plugga som fan och sen tjäna lite pengar till ullared med.
hihih hoppas gurra orkar hjälpa mig att plugga senare, han är klockren på matte!  ;)
Nu sitter jag och försöker lära mig massa glosor till imorgon och har dåligt samhete för att jag knapps pluggat på lovet men det här är det som måste göras:
* Göra klart matte 15
* Göra alla kluringar på st. 11-14 inför projektprovet
* Öva spanska glosor för hör och läs förståelsen på 10
* Alla glosor på engelska 13
* Läsa engelska boken
ooooooooooooch
* skriva ett helt manus som jag inte ens börjat med.
Great! (y)
nae nu ska jag sätta igång.
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0