now it's raining more then ever

vaknade kvart i 7 av att ellinor ringde och väkte mig -.- först blev jag aas arg, men sen snacka jag på ett tag ;) var säkert heeeelt borta men så blir det om man ska väcka mig :D Ellinor den lyllosen är i romme idag, men jag ska ju dit om 13 dar så MOHAHAHAHA! Gick upp direkt sen , vilket gjorde att jag kunde fixa mig + äta och ändå komma i tid! :D niiiice dedär. Spanskan på morgonen då, gick helt åt helvete men man får hoppas på det bästa :) Sen flöt dagen på, väldigt bra faktiskt! Förra terminen HATADE jag engelskan , men nu har jag kommit igång och det känns riktigt jävla bra! :D Ska nog ta och redovisa 13 imorgon! Sen hem och hämta elliot på dagis, baka och städa lite. Nu roppar pappa att det är mat, så bäst jag kilar ner och sen ska jag pluggaaaa.
/ Lina Andersson

 
nu är jag riktigt jävla trött påt.

Kommentarer
Postat av: ellinor

du bad mig ju att väcka dig hahahah xd <3

2010-02-17 @ 20:28:50
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0