my loooooove

igår blev en mys kväll med ellinor med i taket lyser stjärnorna och massa annat gött! :D
somna väll runt 2 nån gång, väääldigt trötta efter veckan!
Idag vakna vi fört 10 av att båda fick sms, men vi somna om jag gick upp halv 1 smarta som vi är ;) jag har aaaldrig sovit så länge xd  vi åt frukost, satt vi datorn och såg scoby doo as bäst! ;D sen locka hela håret, lite små jobbigt eftersom jag hade bästa tekniken ;) Sen till donken iaf och åt oss tjocka, men guuud vad illa vi mådde. Trode serriöst min mage skulle pajja xd. Sen till tempo och köpte goooodis! Ellinor skulle hem och äta sen så hon gick hem till sig, och jag till mej :(
Är ju barnvakt hela kvällen så ska väll ta och se melodifestivalen med lillebror och svulla godis :D
juste, ha föresten fixat msn till mobilen så nu kan ni skriva på, ska ha den hela kvällen hade jag tänkt ;)
Imorgon blir det i vilket fall stallet , det blir nog bra ska ni se! :D



snyggare bild får man leta efter ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah snygga vi är dåå!

mysen på helgen, puss påre bästa! <3333

2010-02-13 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0