jesus can't save me

dagarna glider på alldelles för fort tycker jag! Nu när det ändå är lov så kan tider gärna få gå i slowmotion för det är nu jag försöker leva livet, skita i alla bekymmer och bara göra sånt som gör mig glad! :D
Idag vaknade jag iaf runt 10 av elliot , fatta vad kan va värre än att ha en 5-årig lillebror hemma på sportlovet! Han skrek och sprang omkring och jag bah: elliot förfan varför är du hemma?! han bah: jag är sjuk och sen sprang han iväg och lekte igen! Han verkade riktigt sjuk asså ;) Runt 12 tog jag spårvagnen till stallet, men jag blir så jävla trött på östgötatrafiken när man får vänta på bussen i ca 40 min ;s Men tillslut kom jag till stallet kall och trött, men det blev bättre så småningom ;) Var med på gymkanan på zingo med steffi och olivia, gick helt okejj förutom att jag ramla av ;) Han sparka mig ur sadeln och sen bocka så jag flög av på huvudet och skrapa i knänen ;) gjorde liiite ont men det är sånt man får ta! :D Tog jätte mycket hand om tibbie idag, smörjde alla hennes träns + sadel , borsta länge och myste med henne, mocka och trätta krubban ;) finaste ponnyn!
Nu sitter jag här och fryser som vanligt så ska väll ta och sätta på en film , tror det blir flickan som lekte med elden som är fortsättningen på den jag såg igår.
nej usch vad långt inlägg , men ha det bra!
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0