ingen kickar fotboll som han

skridskoooor dag! :D
När jag äntligen hade sovmorgon så vaknade jag runt 7 och kunde inte sova, så jäkla typiskt mig! Samlades i alla fall vid bandy planen vid 10 med lite virriga folk. Jag och jonna har absoluuuut bästa balansen ;) åkte i nåra minuter sen upp och ååt hahah! sen var vi tvugna att åka med klassen i ca en kvart och visa vad man kunde. Då var enda gången jag ramla, också riktigt smart. Dagen var väldigt rolig och Nelly och Jonna gör mig riktigt glad bland allt skit! :D Sen sluta vi typ halv 1 och så gick jag till norf. Eller halva vägen iaf och sen träffda jag på lena som skjussa mej! :) Var lite små tråkigt i stallet tills 3 då allt folk kom :) Var stallvärd med ellinor och några goda skatt fick vi allt! :D hg drog ner mig från stolen den jäveln! hämnd ljuva hämnd säger jag bara ;) Sen hem och äta kebab pizza , JAG ÄÄLSKART! Jag har sagt till mig själv att inte äta sånt, men det är fan fredag + att det är sportlov nu så skiiit samma! :D:D Ska värma mig lite nu och sen hittar jag nog på nått! :D
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0