if somebody is going to make it

dagen var brabra, fredags mys vettni! :D

började med att det kom fram en tant till mig på buss hållplatsen och började snacka om allt och inget i typ 10 min xd Hade nån tråkligt friendsdag i skolan , men slapp ju jobba så ett plus för det! :D Vart lite småbråk i skolan där.
Sen driekt efter skolan till stallet. Red ut en sväng på Nikki, duktig men trött ponny ;) Sen blev det o va stallvärd. nicenice med gulliga barn. Jag och ellinor i kartongen asså ;)
Sen följde hon med mig hem och packa lite sådär. Fick föresten en ny mobil med, kanske inte världens bästa men den duger! (y) Nu hr vi bakat pizza, duschat och så och ska snart baka kola har jag betämt :D:D:D:D
får ta och gå och tjata på ellinor nu ,
puss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0