Hold on tight

Snö ovädret  igår gjorde så det knappt gick att ta sej till skolan. Smart som jag är går jag över en gräsplätt typ och där var snön fan över mina knän ;o , jag har ju ändå gasnka långa ben! xd Kom precis i tid och skolab var inte rolig, men kom ändå en bra bit men matten och kursen! Inte lite skrattanfall med becka och mathilda där ;) I kursen ska vi hitta på ett eget land, mitt heter lianien (y' Jag gick faktiskt både till och från skolan idag :D:D:D , nu fryser jag sådär äckligt mycket igen så jag ska nog bädda  ner mej i sängen lite och ni får va sociala på msn! :D
puss

Kommentarer
Postat av: SannaNilsson.

Hejsan :)

Anmäl dig gärna till veckans blogg tävling,

va med och tävla om en länk i min blogg! :)

Kram

2010-02-06 @ 14:10:52
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0