Ellinor Trygg.

Det började med att vi började samma skola , jag tror det var 2004/2005 nån gång. Det första vi gjorde var att komma i bråk, haha vi var sura på varann i typ 2 månader eller nått. Sen lärde vi känna varann, jag följde med dej till stallet ofta och vi började umgås allt mer och mer. I början tror jag att du tyckte att jag bara var en liten 2:a som man kunde vara med när man inte hade nån annan, men vi växte ihop och blev tillslut så tajta att det bara var dej jag litade till 100 på. Jag ringde dej jämt och nu umgicks vi många gånger i veckan och jag tyckte att hela livet lekte. Efter det så har vi skaffat massa minnen. Ullared, Landet, Ökne, Nybygget, Norf, sova över kvällar, ALLT! Du är så himla oslagbar gumman, glöm inte det. Visst att vi små tjafsar och så ibland, men lixom who cares? Hihi jag kan ju erkänna att jag tycker att det är ganska roligt att reta dej ibland (a'. Du är det finaste jag har, jag menar det verkligen och jag hoppas att vi alltid kommer vara vänner. Utan dej Ellinor vet jag inte vad jag hade tagit mej till. Du finns alltid där för mig när jag behöver dej. Jag vet inte vad jag mer ska skriva, du är BÄST och så mycketmycket mera. Hjärtat , du är min ängel från ovan.
Jag älskar dej Ellinor Trygg , <3


lycka.

Kommentarer
Postat av: ellinor

aw lina, sitter helt tårögd :')

du är det bästa som hänt mig, det hopppas jag du vet.

vem bryr sig om skillnad på åldern, det är bara en siffra liksom. jag skulle inte kunna hitta någon bättre än dig även fast jag letade jorden runt!

vi har otroligt många minnen, varje dag i stallet med dig är klockren. sen har vi ju somsagt ullared, liseberg, landet, ökne, NYBYGGET och så mycket mycket mer. och mer ska det bli!

du ställer alltid upp och jag finns alltid för dig det vet duu.

du lyser upp mina dagar, du är min sol. du är mer än guld värd och jag kan inte tänka mig en dag utan dig.

du är världens bästa, och mer än så. du är min bästa vän och jag älskar dig över allt!

you're simply the best.

<3333

2010-02-07 @ 14:07:06
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0