70- års fest ;D

heeeeeeeeeeeeeeeej,
vaknade runt 11 idag tror jag och då vare bara att sätta igång med reklamen, Tog faktiskt inte så lång tid och till ullared kommer jag ha lite pengar iaf. Sen chilla lite och fixa mig för att vid 2 åka ut till cicci och fira farmor 70år ! När gästerna kom blev det fullt hus jag, barnen och gamlingarna. Ida som var 5 tror jag va sjukt söt och massera mig och massa, men sen blev hon galen och drog mig i håret o massa xd, men gulligt barn! :D De första timmarna var trevliga men sen efter 7 timmar fick jag ett litet utbrott för jag ORKA serriöst inte mer xd
Men nu är jag iallafall hemma och är så jävla trött att jag skulle kunna gå och lägga mig nu. Det ska jag dock inte mohahahah ! Ha en bra kväll alla.
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0