When I'm with him, I'm thinking of you

Hemma ifrån en awesome dag.
Började med att jag för första gången mitt liv skulle ta ut pengar i en bankomat, haha as rädd va jag! Men som tur va gick det bra. Sen vidare till stallet där jag gjorde i ordning Nikki för träningen. Tycker det gick helt okej, är ju somsagt tredje gången hon hoppar seriöst. Fast det där med kombinationer är nog inte hennes grej än xd Jaja, är nöjd ändå :) Skulle egentligen sovit hos johanni, men blev inte så :/



bild på sötan

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!

Hade varit tacksam om du kunde ge mig ett bra tips på vad man kan köpa för present till sin pojkvän.



Hade även varit skoj om du kunde svara på dagens fråga: Har du några nyårslöften till år 2011, isåfall vad?

Eller har du haft några nyårslöften innan och lyckats hålla dem kanske?^^

2010-12-28 @ 23:00:12
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0