lov, jag älskart ♥

Dagen började med en fet sovmorgon, så himla skönt! Fast sen blev det lite bråttom, men heter man Lina så hinner man ändå (h) haha nae då.. Men spelade i alla fall laserdome med bästa norf, ni är så bra ♥ Dock är inte dedär min starkaste sida.. Men grymt rolig var det! Sedan blev det till norf där vi hade lite övningar och pizza. Red även Nikki, gick väl helt okej men är fortfarande grymt nervös inför imorgon... Ska hoppträna om jag inte sagt det. Jaja, man måste ju börja nånstans :) hoppas på det bästa! Så imorgon blir det stallet all day long, kanske ska lära mig kameran lite också hihi. Puss på er.





lite ramdombilder hihi, älska snögubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0